IMAGINE & ZZI-BizBox WEB konferenca o digitalizaciji prejetih računov

IMAGINE & ZZI-BizBox WEB konferenca o digitalizaciji prejetih računov

Deli novico

Kako 100% digitalizirati prejem dobaviteljevih računov?

WEB Konferenca bo potekala v torek, 7.3.2023 od 9.00 do 11.00 na Microsoft Teams platformi.

Verjetno vas je že večina slišala, da se v Sloveniji pripravlja zakonodaja, ki bo dovolila le še elektronsko izmenjavo računov med pravnimi subjekti (sprejem zakona se pričakuje enkrat v letu 2024), kar pomeni, da boste vi kot upravnik lahko sprejeli le eRačune, nič več papirnih računov. Tudi sami boste morali vsem pravnim subjektom izdajati le še eRačune, podobno kot že sedaj pošiljate proračuncem na UJP-net, izdaja papirnega računa bo dovoljena le še fizičnim osebam. Slovenija je na tem področju nekoliko zaostala, prehitela jo je celo Srbija, kjer tak zakon velja od 01.01.2023. Kaj to v praksi pomeni za upravljavca nepremičnin? Same pozitivne učinke: prihranek časa v smislu avtomatizacije uvoza vseh eRačunov preko prevajalnikov in posledično zmanjšanje stroškov, hkrati pa pri izdaji računov pravnim osebam ne bo več tiskanja, zlaganja v kuverte in raznašanja oz. stroškov poštnine.

Kako pa sploh prepričati vse tiste mikro podjetnike, ki skrbijo za čistočo skupnih prostorov, urejanje okolja, za drobna popravila, vse hišnike itd., da vam bodo izdajali eRačune, če vam že sedaj ne znajo drugače kot na paragonskih blokih, ali pa jih pripravljajo celo v Wordu oz. Excelu?

Rešitev je BizBox portal, kjer se lahko vsak vaš dobavitelj registrira in potem vsak mesec podatke iz računa prepiše na portal, od koder bodo potem podatki eRačuna distribuirani v Imagine kanal imDocs – torej do kateregakoli upravnika, ki uporablja Imagine iPartments. Cel postopek registracije opravi vaš dobavitelj s podporo ZZI-jevih sodelavcev. Kako prepisati podatke računa na BizBox portal, kako jih vezati na odjemno mesto, da bo Imagine splošni prevajalnik to znal dodeliti stavbi upravnika, kako takšne podatke mesec dni kasneje samo skopirati in popraviti št. računa, datum izdaje in valuto plačila? Vse to vam bomo predstavili na web konferenci. BizBox za vsakega upravnika brezplačno preveri vse njegove poslovne partnerje – pravne osebe (kupce in dobavitelje), če je kateri od njih že v sistemu BizBox, da vam je torej sposoben izdati eRačun iz svojega ERP sistema ali ga je preko BizBoxa sposoben v svoj sistem prejeti. Takšno stranko morate potem samo prositi, da vam izda eRačun oz. da od vas sprejme eRačun.

Cilj dogodka je, da vas naučimo, kako usposobiti vse svoje dobavitelje, da vam izdajo eRačune. Naša želja – verjamemo, da tudi vaša – je, da vsaj na vhodni strani v nekaj mesecih dosežete 100% digitalizacijo prejetih eRačunov. S tem boste bistveno pohitrili sam obračun stroškov in hkrati zmanjšali možnost napak zaradi prepisovanja podatkov iz papirnih računov.

Naprošamo vas, da o konferenci obvestite vodstvo podjetja in vse svoje sodelavce, ki bi jih to zanimalo, ter nam za vse slušatelje vašega podjetja pripravite seznam s podatki:

  • naziv podjetja,
  • priimek in ime udeleženca,
  • e-naslov udeleženca.

Prijave nam prosim pošljite na e-naslov prijava@imagine.si najkasneje do 3.3.2023.

Nekaj dni pred konferenco bomo vsem prijavljenim udeležencem na njihov e-naslov poslali povezavo do spletnega dogodka. 

Lepo vas pozdravljamo in se veselimo ponovnega srečanja z vami, čeprav zaenkrat le spletno.

Podobne novice

Stopite v stik z nami

In pridobite podrobne informacije