MODULI iSelect
Imagine ERP produkti za vodenje poslovanja podjetij
OSTALI MODULI
Loyalty
program zvestobe
Pogoj za uporabo Loyalty modula je uporaba programa iCards – upravljanje s karticami kupcev.
Modul iSelect Loyalty – API servis in spletna stran
- Kupci lahko preko spletne strani pogledajo svoje nakupe, svoje pridobljene ugodnosti (popuste), spremenijo svoje podatke, potrdijo ali zavrnejo privolitev za obdelavo osebnih podatkov ipd.
Modul iSelect Loyalty – Kitio Select Box darilne kartice
- Integracija s ponudnikom darilnih kartic Kitio.
- Kartice se prodajajo na zunanjih prodajnih mestih (bencinski servisi, pošte, trgovine…).
- Kontrola če je kartica aktivirana (prodana na prodajnem mestu).
- Več tipov kartic z različnimi zneski.
- Enkratno koriščenje kartice v trgovini.
- Kontrola pred zlorabo.
Modul iSelect Loyalty – lastne darilne kartice
- Nakup darilne kartice
- Nalaganje vrednosti na darilno kartico
- Koriščenje vrednosti (tudi delne) ob nakupu
- Kontrola pred zlorabo
Modul iSelect Loyalty – Obračun, obračun VIP
- Mesečni obračun zbranih maloprodajnih nakupov kupcev
- Pridobitev osnovnega statusa
- Pridobitev VIP statusa
- Kreiranje pridobljenih ugodnosti
- Koriščenje ugodnosti v trgovini
Modul iSelect Loyalty – personalizirana obvestila kupcem preko SMS-ja (ponudniki API A1 in CodeIt) + eMaila
- Rojstnodnevni popusti
- Potek VIP – opozarjanje
- Obveščanje kupcev, ko jim še malo manjka do pridobitve/ohranitve VIP statusa
- Pošiljanje bonusov iz obračuna
Loyalty - pošiljanje personaliziranih sporočil zvestim kupcem
Darilne kartice
- Darilne kartice (lastne) prodaja in koriščenje dobroimetja iz darilne kartice
- Darilne kartice – (Kitio SelectBox) – integracija z zunanjim ponudnikom darilnih kartic
Modul omogoča uporabo vaših lastnih darilnih kartic. Modul je združljiv z vsemi različicami programskega paketa iSelect.
Darilne kartice so vodene po unikatnih serijskih številkah. Mogoče jih je prednaložiti z zneskom, ali pa se znesek naloži ob prodaji darilne kartice na maloprodajni blagajni. Znesek na kartici je možno koristiti delno, preostali znesek se lahko koristi pri naslednjem nakupu. Prav tako je ob plačilu podprto koriščenje več darilnih kartic hkrati, na enem računu. Podprta je tudi Hrvaška zakonodaja, kar pomeni da se ob nalaganju zneska na darilno kartico skreira račun za predplačilo, ob koriščenju pa storno računa za predplačilo. Kartice so lahko opremljene s črtno kodo, kar olajša odčitavanje pri prodaji kartice in njenemu koriščenju. Kartica se ob koriščenju vnese kot posebni način plačila, pri tem je mogoče nastaviti več različnih vrst plačila za več različnih darilnih kartic. S tem lahko na primer kontrolirate, da se določena vrsta kartice lahko koristi samo v nekaterih trgovinah ipd.
Offline delovanje:Popolnoma je podprto delovanje pri offline trgovinah, saj se kartice vodijo v centralni bazi. To pomeni, da je zmanjšana možnost zlorabe, saj so ob koriščenju kartice osveženi podatki kartice na centralni bazi in preostali znesek se v trenutku upošteva v vseh ostalih poslovalnicah.
V pregledu darilnih kartic lahko vodimo in spremljamo:
- trenutni znesek na kartici, status kartice, SN kartice, datum izdaje / zapadlosti,
- na katerih računih je bila kartica koriščena / prodana,
- itd.
Omogočen je uvoz darilnih kartic iz Excel datoteke.
iEDI
Programski modul EDI omogoča elektronsko izmenjavo podatkov in poslovnih dokumentov po standardu EDIFact. Programski modul Edi omogoča izmenjavo naslednjih poslovnih dokumentov:
V primeru da ste dobavitelj:
- uvoz prejetih naročil kupca (sporočilo ORDERS)
- izvoz potrditev naročila kupcu (sporočilo ORDRSP)
- izvoz izdaj blaga kupcu (sporočilo DESADV)
- izvoz računov kupcu (sporočilo INVOIC)
V primeru da ste v vlogi kupca:
- Uvoz podatkov in cen artiklov (sporočilo PRICAT)
- Uvoz potrditev naročil dobavitelju (sporočilo ORDRSP)
- Uvoz dobaviteljevih izdaj (sporočilo DESADV)
- Uvoz dobaviteljevih računov (sporočilo INVOIC)
Prednosti elektronske izmenjave poslovnih dokumentov ter podatkov in cen artiklov nam omogoča hitrejšo obdelavo, avtomatizacijo poslovnih procesov, zmanjševanje stroškov in napak, ki nastajajo pri ročni obdelavi.
EDI servis:
EDI servis omogoča popolnoma avtomatizirano posredovanje podatkov o poslovanju dobavitelju v EDIFact obliki. Namenjen je podjetjem, ki imajo enega ali več večjih dobaviteljev blaga, ki potrebujejo redna poročila o prodaji ter zalogah, v eni ali več vaših poslovalnicah. Na podlagi poročila so ponavadi na strani dobavitelja vzpostavljeni avtomatski procesi za donaročanje, lahko tudi za nastavljanje optimalnih prodajnih cen artiklom.
Podprto je dnevno ali periodično posredovanje podatkov o:
-
- Prodaji (sales report, sporočilo SLSRPT) – dnevno
- Zalogi (inventory (stock) report, sporočilo INVRPT) – mesečno
- Prenosih zalog blaga med poslovalnicami (sporočilo INVRPT) – dnevno