SPLETNA APLIKACIJA
Delujoča na vseh pametnih napravah (telefoni, tablice, PC, MAC…)
INTEGRACIJA S PRODUKTOMA iPartments in iDesk.web
Priprava in prenos podpisnih listin v iVote
VARNO OKOLJE IMAGINE – ORACLE CLOUD
Najvišji nivo informacijske varnosti
ENOSTAVNA UPORABA
Poudarek na uporabniku prijazni uporabi ter preglednosti produkta
GDPR
Podrobna revizijska sled za vsakega uporabnika, vključno s prijavami v produkt, načini podpisovanja
ZGODOVINA GLASOVANJ
Dolgoročno vključena vsa zgodovina glasovanj, vključno z vsemi pripadajočimi procesi in dokumenti
iVote
Aplikacija spada med novo generacijo spletnih rešitev Imagine, kamor se uvrščajo tudi nekateri drugi produkti s področja upravljanja in vzdrževanja nepremičnin (iNep, iFacility, iSklad, iDesk…).
Z uporabo produkta iVote in v kombinaciji z nekaterimi ostalimi našimi nepremičninskimi produkti (iPartments, iDesk), se celoten proces glasovanja, od priprave glasovalnih listin do zaključka, zelo optimira, stroški glasovanja se upravniku znižajo, hkrati pa je glasovanje transparetno in varno.
Za eGlasovanje je po zakonu potrebno zagotoviti:
- Kvalificirani elektronski podpis
- Preveritev identifikacije etažnega lastnika
Odločanje s podpisovanjem listine in elektronsko glasovanje se lahko dopolnjujeta.
Pri razvoju produkta je bil upoštevana relevantna zakonodaja, varnost podatkov ter posebnosti in specifike področja upravljanja večstanovanjskih/poslovnih stavb.
Optimizacija časa, stroškov:
- Hitro priprava sklepov za glasovanje, ter ostalih potrebnih dokumentov in prilog, enostavno pošiljanje dokumentov, v povezavi z omenjenimi produkti. Zajem podatkov (enot, lastnikov, deležev…) je iz produkta iPartments, pripravlja pa se tudi povezava s produktom iBuilding.
- Povratno fizično vrnjene glasovalne listine (od etažnih lastnikov, ki ne glasujejo elektronsko) se v povezavi s produktom iDesk avtomatsko uparijo z glasovalnimi sklepi iz iVote, zato je izpolnjevanje hitrejše.
- Manj fizičnega pošiljanja dokumentov oz. uporaba sistema Imagine eObvestila: Pošiljanje dokumentacije za glasovanje itd preko naših eObvestil (preko našega sistema imDocs, ki ga uporabljamo za eRačune), zato je bolj varno dostavljeno in transparentno… Fizično tiskanje dokumentov, kuvertiranje in pošiljanje v glasovanje etažnim lastnikom je precej dražje, pravtako povratno sprejemanje glasovalnih listin ter ročno preračunavanje deležev od glasovanja.
- Uporaba SI-PASS, torej avtentikacija uporabnikov in kvalificiran e-podpis. Sistem uporablja preko 700.000 uporabnikov.
- Glasovanje v iVote za vsak sklep posebej, podpis za vse skupaj – manj stroškov SI-PASS.
SI-PASS je storitev za spletno prijavo in e-podpis.
Prednost SI-PASS je, da se uporabnik na enoten način prijavi v različne spletne portale (npr. eUprava, eDavki, zVEM, eZPIZ, e-JN, e-prostor…), kjer je potrebna nedvoumna avtentikacija.
Ponudniki storitve SI-PASS: https://www.si-trust.gov.si/sl/si-pass/seznam-e-storitev-prikljucenih-na-sistem-si-pass/
Tako uporabniku ni potrebno poznati različnih uporabniških imen in gesel ter ne potrebuje različnih digitalnih potrdil ali drugih sredstev za prijavo v vsako storitev posebej, temveč se na različne spletne portale prijavi preko SI-PASS.
Prednost SI-PASS je tudi, da poleg prijave omogoča tudi izdelavo e-podpisa na daljavo, za kar ni potrebna namestitev lokalne podpisne komponente, zato se lahko e-podpis izdela z uporabo katerokoli naprave, ki je povezana v internet: tablica, prenosnik, pametni telefon,…
V kolikor etažni lastniki nepremičnin že uporabljajo katerega od naštetih portalov, uporabljajo SI-PASS, zato lahko na enak način uporabljajo tudi Imagine iVOTE.
Elektronsko glasovanje - odločanje s podpisovanjem listin - zakonodaja
Pri odločanju z elektronskim glasovanjem se smiselno uporabljajo pravila, ki veljajo za odločanje s podpisovanjem listine, pri čemer se predlogi sklepa ob začetku odločanja z elektronskim glasovanjem objavijo na oglasni deski večstanovanjske stavbe ali na mestu, dostopnem vsem etažnim lastnikom. Kadar se odloča z elektronskim glasovanjem, morajo biti omogočene preveritev identifikacije (istovetnosti) etažnega lastnika ter sledljivost in varnost glasovanja.
Lastnik stanovanja oz. enote za izjavljanje svoje volje v postopku elektronskega glasovanja uporablja kvalificirani elektronski podpis. Kadar lastniki o predlogih sklepov odločajo z elektronskim glasovanjem, se lahko elektronsko glasovanje dopolnjuje s fizičnim podpisovanjem listine, pri čemer posamezni lastnik o posameznem sklepu lahko odloča le na podlagi enega od predpisanih načinov glasovanja.
Na listini morajo biti navedeni predlog sklepov, obrazložitev sklepov, ime in priimek lastnika ter datum podpisa listine, ob tem pa še podatek, kakšna večina je potrebna za njihov sprejem.
Kadar se odloča s podpisovanjem listine, je predlog sprejet, če ga v roku, ki ne sme biti daljši od treh mesecev od dneva objave predlaganega sklepa na oglasni deski ali na mestu, dostopnem vsem etažnim lastnikom, podpiše potrebno število etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže.
Če s pisnim glasovanjem odločitev ni bila sprejeta, ker ni glasovalo zadostno število etažnih lastnikov, lahko upravnik skliče zbor lastnikov.
Postopek odločanja s podpisovanjem listine lahko vodi upravnik, nadzorni odbor ali eden oziroma več lastnikov.
Vodja postopka pisnega glasovanja skupaj z upravnikom ugotovi rezultat glasovanja, ki ga upravnik objavi na oglasni deski ali na mestu, dostopnem vsem etažnim lastnikom, in ga pošlje etažnim lastnikom posameznih delov, ki so oddani v najem. Rezultat glasovanja vsebuje besedilo sklepa in seštevek solastniških deležev, s katerimi je bil posamezni sklep sprejet ali zavrnjen.
V stavbah, kjer upravnik ni imenovan, objavi rezultat glasovanja tisti, ki je postopek vodil.
Vir: https://www.gov.si/teme/upravljanje-v-vecstanovanjskih-stavbah/